äppel päppel piron päron

glad tjej !  lyckades precis få igång photo booth på den här datorn :D  haha .    annars så väntar jag på att den superhäftiga skruvargrejen ska ladda klart så att jag kan skruva klart min sängstomme !  och försöker ta tag i mattepluggandet.  är inte lika duktig idag ;)  pussss
| |
#1 - - mikaela:

ja! för om man kollar fejdens grupp och beskrivningen låter det ju typ kul!

#2 - - mikaela:

ja men gör det ! jag snackade med axipaxi påväg hem från skolan. och hon verkade också intresserad! men lite nervöst att se också. det är ju roligt med såna här tävlingar, men tycker inte om riktit allt hat. man känner sig så mjaouw, då alla vill att det ska gå dåligt för oss eftersom vi vann förra året.

#3 - - mikaela:

ja , men det känns så personligt typ. det är inte riktigt min grej att tävla om något som känns så personligt, gud vad jag inte kan förklara det. haha. man kommer ju alltid tycka att sin egen skola är bäst, och så om man inte vinner, så kommer alla och mobba en. min skola kommer alltid vara den bästa skolan för just mig, om jag hade designat en skola, på vilket ställe i stockholm jag ville att den skulle ligga, vilka sorters människor, vilken stil, vilken stämning, vilka ideal, ja då skulle jag inte ha ändrat ett skit. lite läskigt, att det finns en skola som passar så perfekt i allt det där som man älskar. men det är såklart. att det inte är den bästa skolan för alla. men för mig! nej jag ska sluta prata .. vet inte vad jag säger. men jag tycker att vissa personer tar lite för stort allvar i att vinna hela fejden, och bli den bästa skolan. som typ , hela kungsholmen. chilla lite liksom

Upp