Ärenden

 
Igår var en kul dag, gick upp tidigt och diskade för att sedan rulla ut mot Bromma, banken och mitt andra hem. Gick till banken i Alvik och skrev ut (16) A4 med info om mina transaktioner de senaste sex månaderna (till england) innan jag rullade vidare hemåt för att scanna in alla (24) papper i datorn och sedan maila iväg till Hannah. Det gick dock förvånandsvärt fort och sen skyndade jag mig tillbaka till Hötorget för att träffa Jesper (som hade köpt blommor till mig!!!!!) och ha en myskväll.

Idag har jag också utfört massa ärenden! Har varit på UMO och fått recept på en p-stav som jag ska sätta in imorgon, har varit på apoteket och hämtat ut p-staven och varit förbi körskolan och betalat för några körlektioner. Nu ska jag diska och dammsuga hela dagen för att sedan belöna mig själv med en gratis middag på Lydmar.
2013, min vardag | |
Upp