en uppdatering

Min julklapp från Lottis (så hilarious mössa)!
 
En julklapp från pappa till hela familjen!!
 
Världens finaste kille <3
 
#dagensoutfit i julklappsklänning
 
kvällens middag hos familjen Selving
 
Är ledsen för urkass uppdatering men kan säga att jag är rätt upptagen just nu, gör saker varje dag hela dagen och hinner knappt ta pauser för att se på serier. Men har hunnit med massa fint! Direkt när jag landade skjutsade Lotta hem mig till huset och vi firade julafton med familjen och mormor, fick superfina julklapper (kan ägna ett annat inlägg åt det) och alla blev så glada av klapparna jag köpt. Somnade i Christinas gamla rum och vaknade dagen efter för att åka till Luntis och ha en liten julafton med fina Jesper, vi delade julklappar, åt middag och sen gick vi ut med hans kompisar och drack några öl. Dagen efter det så myste vi hela morgonen och sen åkte vi hem till mormor och åt middag på kvällen! I fredags sen åkte Jesper hem och jag mötte upp Mikaela för en första tur på systemet!! Senare kom även Elin och Ellen på besök i lägenheten vilket var supermysigt. Och idag har jag först haft Linh och Danne på besök, sen så kom Josse och Lollo förbi en stund innan vi åkte hem till de på middag.
2014, resor | |
Upp