tvättdag

 

Så i onsdags tog jag mig hem från landet efter att ha solat och badat i ett par timmar, var helt sjukt trött när jag kom hem så jag slängde ihop en snabb middag innan jag åkte hem till jesper och åt efterrätt (och sov). På torsdag låg vi i hans hängmatta och solade innan vi åt middag och drog ut till.. strand! De har äntligen öppnat igen och trots att det var sjukt varmt där inne hade vi kul och jag njöt av att bara få vara där. Världens bästa ställe! I fredags sen vaknade jag bredvid en jättebakis Jesper så vi tog det lugnt hela dagen tills jag träffade Astrid för middag och mys. Vi satt och pratade i flera timmar innan hon åkte hem, en perfekt dinner date!
 
Idag har inte alls varit lika kul, har nämligen tvättat hela dagen.. men det är sånt som måste göras när man bor själv. Heja carro, snart är jag klar!
2013, min vardag | |
Upp