IKEA

Så i fredags tillbringade jag, Hannah och Jesper fyra timmar på IKEA vilket ledde till tre proppfulla vagnar - så vi bestämde oss för att skaffa hemkörning.. och imorse lagom till att Hannah hunnit dra till jobbet och Jesper åkt till flygplatsen kom alla våra 20 paket hit, så självklart fick jag och Fred bära upp de själva. Hela dagen har jag byggt möbler och har bara garderoben kvar, är helt slut och har ont i ryggen men det är så skönt att äntligen ha ett riktigt rum att bo i! 

Men måste sova nu för jag gick upp sex imorse eftersom Jesper skulle med ett flyg och har inte kunnat somna om sen dess. Godnatt och så snart rummet är klart ska jag fota och lägga upp bilder. 
2013, London | |
#1 - - bästis:

gleder meg masse til å se! shit, du har vært flink til å bygge møbler, dette er jo noe du kan;-)

Svar: ja men är ju typ expert vid det här laget!!
Carolina Lundblad

Upp