Fest på fredag


När vi satt och pratade såg jag något cylinderformat stå i en av deras bokhyllor och från flera meters avstånd kunde jag se att det var ett paket med glowsticks från TGR (arbetsskada), jättekul var ju det så resten av kvällen hade vi alla på oss våra glowsticks och var glada!


De hade så himla crazy och mysig inredning hemma hos Emil! 


Igår var det fredag och i helt vanlig ordning ska man då självklart ställa till med fest! Det gjorde Emil den här gången så efter jobbet och lite mat kom Mikaela hem till mig för att dricka några glas vit sangria innan vi åkte ut till Örby där Emil bor. Hemma hos honom väntade två sysslingar och massa nya (jätteroliga) ansikten! Vi drack vin, åt chips, pratade och dansade en massa. Vi spelade bara de bästa danslåtarna typ Lay All Your Love On Me, Macarena och Mitt Gullbergskaj Paradis! 



Vid ett åkte jag och Mikaela tillbaka in mot stan igen för att möta upp några av hennes kompisar från Skansen på en bar vid Rådmansgatan! Där drack vi varsinn gigantisk öl tills de stängde och jag promenerade hem medans de andra dansade vidare efersom jag jobbade idag. Nu har jag slutat för dagen och ska handla till imorgon innan jag tar med mig Jesper ut till Bromma för att äta middag med min familj och Miguel som är på besök från Portugal! 
2014, min vardag | |
Upp