För många hejdå på en och samma kväll

Köpte världens finaste rosa jacka för halva priset <3
 
 
Shoppingkompanjoner!
 
På annandagen efter att jag sagt hejdå till Jesper var jag tvungen att ta mig ut på stan för att köpa en sista sak inför resan. Mellandagsrean hade precis startat så det var smockat med folk och jag hade fått massor av Snaps från Annika där hon sa att jag skulle mötta upp henne och Sandra på stan så efter att jag köpt jeans (det jag skulle göra), kollat rean inne på Weekday (köpte en jacka på rean) och Monki (köpte en halsduk, två tshirts och en kofta - varav en var på rean) så mötte jag upp de med förhoppningar om att ta en öl! Dock var alla billiga ställen stängda pga juldagen så vi tog oss till NK och deras Café Entrée för varsitt glas mousserande istället. När vi vilat benen ett par minuter så kämpade vi vidare genom rean förbi NK, Vagabond (där jag köpte en väska - inte på rean), Monki igen, MQ, Weekday igen (där jag köpte en T-shirt på rean) och sen Twilfit. När alla pengar var slut så sa vi hejdå för två veckor framåt och Gott Nytt År!

Efter att jag kommit hem och packat om lite pga nya kläder så var jag tvungen att diska i ett par timmar innan Lotta hörde av sig och vi skulle lämna hundgrejer hos Jesper. De åkte därifrån och jag stannade i en halvtimme för att mysa med Jesper och säga hejdå till hans syster som flyttade till Australien samma dag som vi åkte till USA! Efter det var jag tvungen att säga hejdå till Jesper på riktigt och det sög kuk så försökte tänka på annat när jag åkte tillbaka in till stan för att möta upp Anna. Hon flyttar till Mexico City den 1 januari och jag är ju borta då så annandagen var den enda dagen vi hade chans att träffas på jättelänge. Vi tog oss till Copperfield vid Fridhemsplan där Annas kompis band skulle spela. Det var en jättemysig kväll och när Lotta smsade för att hon var utanför med bilen var jag tvungen att säga hejdå till henne för sex månader. Lotta körde hem oss efter ett snabbt stopp på McDonalds och sen var det i princip bums i säng för att vi skulle upp tidigt dagen efter.
2014, min vardag | |
Upp