Lilla julafton

 
På juldagen träffades jag och Jesper precis som förra året för att äta middag och byta klappar med varandra. Vi hade egentligen tänkt gå ut och äta middag men då de flesta restauranger var stängda pga juldagen så köpte vi med oss mat hem istället. Men innan vi åt mat blev det klappöppning! Först fick jag gå ut ur lägenheten en stund så att Jesper kunde göra iordning en sorts skattjakt där han hade gömt presenterna, skrivit rimledtrådar och så fick jag leta efter de. Av honom fick jag tre böcker, två till av Vaders böckerna nämligen Darth Vader and Son och Goodngiht Darth Vader (hade Vaders Little Princess sen tidigare) samt den fina Rocky Horror Picture Show boken med tatueringar, klistermärken, en poster, instruktioner till hur man dansar "The Time Warp" och sen har de spelat in låtarna från filmen!!! OBS världens bästa musikal ever. Efter att vi ätit sen mös vi ihop i min säng i flera timmar och verkligen kramade musten ur varandra eftersom jag försvann västerut den 27e.
2014, min vardag | |
Upp