supermackan



Något jag vet att jag har gemensamt med Mikaela är att vi båda älskar att göra sjukt goda mackor med alla ingredienser på. När Jesper och jag var och handlade senast köpte jag fyra ciabatta som han och jag njutit av till frukost. Han körde på en standard tråkig macka med ost och skinka (utan smör!!!!) medans jag körde på en helt magisk kombination: pesto, majonnäs, ost, skinka, stekta champinjoner och sen smör i den ordningen exakt. Den var så sjukt god och jag åt precis samma macka imorse (well, nu). Ville bara tipsa om att mackor ska ha så mycket innehåll som möjligt och det är ju bara att ta det som finns hemma för att göra magiska kombinationer. 
2014, London | |
#1 - - ida:

wow. du er rå på MACKOR

#2 - - mikaela:

haha ååhhhh, mackor!! nu blev jag vääldigt sugen på det

Svar: haha ja så himla gott
Carolina Lundblad

Upp