Mikaela, Monki och pussar

Jespers syster fotade när det skedde..


Idag tog jag mig upp och åkte in till stan för att träffa Mikaela, vi fikade en stund på Café 60 och uppdaterade varandra lite på vad som hänt sen sist. Vi gick sen snabbt förbi min lägenhet för att kolla hur den mådde och jag var tvungen att titta på mina jack inför att jag ska skaffa internet dit! Efter det sa vi hejdå för hon var tvungen att packa inför att de ska till Malta på semester. Jag promenerade vidare till Monki för att kolla på en kjol/shorts, men det slutade med att jag spenderade en rätt stor summa pengar, är i alla fall väldigt nöjd med mina köp! Hann även med ett par pussar på min pojkvän som varit och rakat av sig allt sitt hår! Vart helt sjukt chockad för han såg verkligen helt annorlunda ut och hade han inte haft på sig sina kläder och låtit som sig själv hade jag inte känt igen honom! Det var i alla fall mysigt att träffa honom efter ett par dagar ifrån varandra även om det bara var för ett par minuter.
2014, min vardag | |
Upp