besökshelg

Jag är fullt medvteten om att min uppdatering suger kuk (vilket förövrigt är ett värdelöst sätt att säga att något är dåligt, män uppskattar väl i allmänhet om man suger deras kuk?), men det har varit ett aktivt val att inte blogga. Shame on me. Har bara varit så trött och känt att den här bloggen mår bättre om jag inte uppdaterar om tråkiga dagar på jobbet (med toppenroliga kollegor), dåligt vårväder, halvdana (men goda) middagar och vardagstråk. Hursomhelst, den senare tiden har varit rätt rolig så tänkte berätta om det i alla fall!
 
 
 

I torsdagsmorgon satte sig Hannah, Fred, Jono och Tan i en bil för att åka till Wales, när vi vaknade firade jag och Jesper att vi skulle vara ensamma hemma en helg (innan jag sprang till jobbet). En hel dags firande senare (fredags kväll) landade Jessica (Jespers mamma) på Heathrow och tog bussen hit. En hel helg med Jespers mamma jublade vi innan jag tidigt på lördagmorgon sprang iväg till jobbet. Det har varit en supermysig helg trots att jag jobbat både lördag och söndag, de har varit iväg på äventyr under dagen och på kvällarna har vi ätit god middag - först på Woodys som är en opretto restaurang nere vid floden som gör bra burgare samt hemma en kväll när Jesper gjorde pretto köttbullar som var delicious (sitter och mumsar på en as we speak). Tyvärr hann inte jag umgås med Jessica mer än så, Jesper däremot fick två heldagar - först en turistdag i centrala London och sen en shoppingdag här i Kingston. Imorse åkte Jessica hem och idag är jag ledig, så passande! Men idag har vi slappat och senare ikväll ska vi kanske till Shoreditch för att se Band of Skulls spela!
2014, London | |
Upp