BLOPPIS - to be continued

 
Denna vita topp fån H&M.
 
Den vita klänning/tunika/toppen som Elin har på sig här (från COS).
 
Och ett par skor från New Look som jag köpte i strl 38 men passar 37or.
 
Det händer inte så mycket här just nu men vi håller på att fixa lite inför att Jespers mamma kommer på fredag och imorgon tidigt så åker Hannah, Fred, Jono och Tan till Wales för ett Sci-Fi convention. Vi skulle egentligen ha följt med men det krockar ju tyvärr med Jessicas besök. Så idag har det städats en massa och senare ska vi gå och se Captain America: The Winter Soldier på bio. Samtidigt som jag höll på att städa pratade jag lite med Linh, hon hade nämligen varit på ett Weekday event och köpt en kofta jag blev så himla avis på. I alla fall, hon skulle köpa en liknande till mig så vi pratade medans hon var inne på weekday och hon hittade en till kofta som jag egentligen vill ha och insåg att jag verkligen inte ha råd med! Så då kom jag med den briljanta idén att ha lite bloppis igen. Posta saker härifrån är inte speciellt dyrt (skickade ett paket till mamma för 100kr inklusive tracking och kommer garanterat fram inom 4 dagar). Så nu ska jag ha bloppis och detta är några av sakerna ni kan vänta er.
2014, London | |
#1 - - såfia:

åhhh, kan jag komma förbi på måndag för att titta på första toppen och kanske skorna!??!?

Svar: ja men självklart, kom kom kom!! eller om det blir tisdag ;)
Carolina Lundblad

#2 - - Hanna:

Asså fucking glöm att du någonsin säljer den där vita klänningen från Cos. du är ju mördardsnygg i den!

Svar: Men har blivit alldeles för stor för den!! Ska se om någon vill ha den annars sparar jag den ;)
Carolina Lundblad

Upp