YEARIVERSARY

Skön kille äter frukost på balkongen.
 
Alla små prickar långt bort är alltså m ä n n i s k o r.
 
Min fina picknickfilt från Tiger <3.
 
Min fina pojkvän of one year - OBS inte från Tiger (unlike everything else in my life).
 
Här är man dålig på att uppdatera, förlåt för det men vädret är strålande = vill inte vara inne om dagarna när jag är ledig samt att jag jobbar 40h i veckan vilket inte lämnar mycket tid för annat. Som körsbär på toppen har både Jesper och jag åkt på någon jävla förkylning, hur oskönt?! I alla fall, har haft en helg med ledig dag - jobb - ledig dag - jobb - ledig dag och idag + igår var jag tillbaka på jobbet igen. Anledningen till detta var ju att jag och Jesper firade vår ettårsdag på måndag och då skulle vi vara lediga ihop! Det var en superfin dag med solen högt på himlen och inga moln alls. Vi sov ut lagom och sen efter en lång frukost tog vi oss in till central, där köpte vi med oss picknick mat och promenerade ut (bland vad som kändes som minst 1000 andra) i Hyde Park för att tillbringa dagen på en rutig filt. Vi mumsade på vindruvor, mango, kakor och drack juice direkt ur förpackningen. Efter det var vi helt slut pga förkylning och chubrub så vi kämpade oss hem (tog ca 2 timmar pga dumma tåg), beställde hem indisk mat och kollade på våra favoritserier ihop (än så länge har vi orkat se klart på Friends och Cougar Town, men kämpar fortfarande med Pluras Kök (alla säsonger utom den med honom och Mauro för den finns inte någonstans) samt Agents of S.H.I.E.L.D som strax är slut). Det var en väldigt mysig dag och det enda jag kan säga mer om det är väl GRATTIS PÅ ETTÅRSDAGEN CARPER/JESRO!!!!
2014, London | |
#1 - - Charlotta lundblad:

Gud vad tiden har gått fort! Vad kul att ni varit tillsammans så länge! :D Grattis!!! Saknar dig!

Upp