20 November

 
 
Ok, jag ljög lite angående inlägget om den 20 november för det kom inte upp direkt dagen efter som jag lovade. Men jag har haft alldeles för roligt med kompisar och pojkvän - vilket kommer komma upp här om någon dag eller två!
 
I alla fall, när timmen var slagen och min födelsedag officiellt var över var det dags för min lillasyster att fylla år, så innan jag somnade skickade jag iväg ett grattis-sms till henne och när jag vaknade senare den 20 november hann jag inte ens äta frukost innan jag skyndade mig ut för att träffa Anna! Vi skulle träffas för att äta asiatisk buffé på Rice och maten var precis vad jag behövde. Efter att vi ätit oss mer än mätta promenerade vi bort till Östra Real för att hälsa på vår fina gamla skola och de lärare som fortfarande var kvar. Större delen av våra favoritlärare har antingen slutat eller så var de lediga den dagen så vi kunde bara hälsa på vår gamla engelskalärare, men det var väldigt trevligt oavsett och jag får helt enkelt försöka ta mig förbi en annan dag i hopp om att de andra lärarna ska vara där då. Efter en snabb tur på myrorna sa Anna och jag sen hejdå till varandra för att jag skulle hem till Bromma för att fira min systers födelsedag! Det blev hemlagad carbonara och tre presenter på det (obs till henne)! En jättemysig kväll och Lotta blev jätteglad över presenterna.
2014, min vardag | |
Upp