Önskellista

OBS, vill inte ha tre växter utan helst bara ett elefantöra - men de är rätt svåra att få tag på så har tagit med de andra ändå. Växt, Nelly.com, IKEA, Lagerhaus, växt, växt, Lagerhaus.
 
 
OBS, vill inte ha två par hörlurar men de här två är jag mest sugen på efter att ha fått tips.
Lagerhaus, NK, DocMartens, Nilson, Elgiganten/Webhallen, Lagerhaus, Hi-Fi klubben, Habitat.

Kära vänner, familj, folk som tycker om mig.
Snart har ännu ett år gått och jag har blivit ytterligare ett år äldre. Imorgon är det precis en månad kvar till min födelsedag och jag tänker därför gå ut med en väldigt välplanerad önskelista. Folk brukar ju säga att man måste 'aim high', något jag har tagit till mig framförallt när det kommer till mina önskelistor. Så här kommer 2014s önskelista inför min födelsedag, får jag det här skulle mitt materiella sinne vara tillfredsställt (i alla fall för stunden).

PS. Sen jag skrev den här listan har jag såklart kommit på cirka tre saker till som jag önskar mig men tänker att det får vänta till jul, om ni verkligen undrar så var det doftljus från Voluspa (Amaranth&Jasmine eller Laguna). DS.
Tack på förhand <3
2014, min vardag | |
Upp