Inflyttningsfest

 
 
Lördags var en så himla bra dag, på dagen var jag ute på stan och sprang ärenden! Jag köpte fem klädesplagg varav två skjortor, en kjol, en tröja och en tjocktröja. Hann även förbi Clas Ohlson för att byta en grej, köpte fotoalbum, köpte lite alkohol på systemet och en inflyttningspresent till Ellen som hade inflyttningsfest senare på kvällen. Efter att jag sprungit alla ärenden så kom Jesper hem till mig, jag åt middag och så myste vi lite innan jag behövde åka till Höglandstorget för att gå på Ellens inflyttnignsfest! Det var så himla kul. Tog inte en bild på hela kvällen (och tror inte någon annan gjorde det heller), men hade så otroligt trevligt. Det var gamla klasskompisar från ettan, Ellens nya kompisar från KTH, gamla kompisar från högstadiet och Ellens pojkvän samt hans kompisar. Vi pratade, dansade och skrattade i flera timmar och till slut var det bara jag, Ellen och Emil kvar. Vi städade lite och sen gjorde Emil mig sällskap en bit på vägen hem till mina föräldrar eftersom spårvagnen slutat gå. Vaknade dagen efter att mamma tittade in i rummet för att säga hej, och sen gjorde pappa samma sak. Supermysigt att vakna upp hos föräldrarna - det var så himla längesen nu, och det fick mig verkligen att inse hur skönt det är att inte bo hemma. Nu har jag massa ärenden att ta tag i!
2014, min vardag | |
Upp