Fin frilla

Under klippning. 
 
Post klippning, ljusare och lite kortare! 
 
I torsdags var det dags igen! Barret skulle klippas och jag hade fått tid hos fina Pernilla 08.00!!!!! Fattar ni vad jag offrade bara för att bli fin inför Idas ankomst. Satt där i typ tre timmar och slingades, klipptes, pratade och skrattade med Pernilla, bästa frisören ju. Efter att hon gjort mig vårfin så tog jag mig hem en kort stund för att fixa med smågrejer hemma (sopsortera, diska, osv) innan jag åkte till skolan för att ha kemilektion. Efter en ovanligt kort lektion i kemi så åkte jag till hötorget igen för att lämna in en påse med trasiga kläder/tyg på Weekday i utbyte mot 10kr att använda i butiken så jag köpte en superfin bh som bara Jesper kommer få ta glädje av då den är cirka 70% transparent och är inte riktigt redo att flasha mina nipplar än. Sen var det bums hem för att laga middag med Jesper så att vi skulle hinna gå på Avengers: Age of Ultron senare på kvällen. Vi lagade en jättegod laxpasta och skyndade sen till bion för att se en film som var så sjukt bra!!!!! MVG till Marvel. 
2015, min vardag | |
Upp