Existentiell ångest

Dagen efter kräftskivan gick jag igenom en smärre livskris för att alla verkar ha sina liv så organiserade och ihop medan jag fortfarande letar efter någon att resa genom Asien med eller vad jag ska plugga eller om jag ska byta jobb. Jesper tröstade dock och försökte få mig på andra tankar, han är bäst! 

Utsikten är bäst på Urban Deli!

Solnedgången var fin..

Men Mikaela var finare!

Stolarna var fett gungiga och det kändes hela tiden som att jag skulle ramla baklänges.

Men det var mysigt ändå.

Senare mötte jag upp Mikaela för att dricka öl och prata av mig lite. Det varjätteskönt och efter att ha pratat med henne och Jesper kändes allt mycket bättre. Är trots allt bara 21 och har större delen av livet framför mig så behöver inte ha stenkoll på vad jag ska göra just nu. Mikaela och jag satte oss i alla fall på Vigårda för att hon skulle äta middag, men jag glömde min plånbok hemma så när hon ätit klart svängde vi förbi mig innan vi drog upp på Urban Deli taket. Sen satt vi där tills de stängde vid tio och njöt av utsikten medan vi pratade.
2015, min vardag | |
Upp