Kräftskiva

Pre-kräftskiva!!
 
Kolla hur gott!!!!
 
Dog på all den här goda maten.
 
Hej kompis!
 
Anki snapade under kvällen!
 
Efter landet åkte jag direkt till jobbet och jobbade även lördag och söndag - men jobbade med Anki så det var jättekul! Något som var mindre kul var att vi missade den årliga kräftskivan som älvsjögänget brukar ha. Älskar kräftor och kräftskivor så vi bestämde oss för att ha en egen på söndagkväll efter att vi jobbat. Jag hade handlat kräftor, kantareller till en kantarelltoast och ostpaj (i brist på västerbottenpaj), sen slängde jag ihop en sallad som vi åt till. Allt blev SÅ gott! Vi satt och mmmmmade hela kvällen över hur god maten var. I sann kräftskiveanda drack vi även massor av vin och pratade enda till mitt i natten om livets stora frågor (typ VAD MAN SKA GÖRA NU). Sen bestämde vi oss också för att ha sockerförbud i en månad för att bota vårt sockerberoende, det är fett seriöst och varje gång (eller om) man bryter mot det så måste man betala 300,- till valfri välgörenhet.
2015, min vardag | |
Upp