Alt-J på Münchenbryggeriet

Massa bilder från Alt-J konserten!

För prick en vecka sen var jag helt ledig (det är jag inte idag) så på dagen efter lite fix hemma mötte jag upp Elin och Ellen för en tur på stan. Jag droppade av en påse med saker på myrorna och sen gick vi vidare till Weekday där jag droppade av ytterligare en påse den här gången bara med gamla trasiga kläder i utbyte mot 10kr (!!!!!!). Sen tog vi en snabb tur inne på H&M Home där jag köpte en ljusstake innan vi gick vidare till vårt faktiska mål - Lagerhaus! De hade 20% rabatt på allt eftersom de byggt om så vi (främst jag) gick loss på allt fint och kom alla därifrån med varsinn kasse saker. Efter ytterligare ett kort stopp på Glitter i jakt på enkla och billiga silverörhängen (tipstips!!) kom vi fram till Espresso House under NK där vi stannade för en fika och massa prat (<3). När vi hade fikat klart svängde vi förbi systemet innan vi sa hejdå och jag gick hem för att laga mat till mig och Jesper. Vi åt god middag, drack ett par öl och pratade tills vi blev lite tipsy innan vi drog till Münchenbryggeriet där Alt-J spelade. Ville egentligen åka till London och se de när de spelade där i September så hade sett fram emot spelningen jättelänge! Inte hade jag gjort det förgäves heller, spelningen var jättebra och jag log mig igenom hela. Älskar Alt-J, de är så himla bra och var så glad över att få ha varit där med fina Jesper. 
2015, min vardag | |
Upp