Nyårsmiddag

Christina och jag delade på två sushi förrätter.
 
Till varmrätt tog jag lax (chocken!!!!)!
 
Vi åt nyårsmiddag precis vid Rodeo Drive och där var julbelysningen så fin.
 
Mamma, Christina och jag.
 
På kvällen efter att ha kommit hem från Universal Studios, vilat en stund och bytit om klämde vi ihop oss i en Uber för att åka 20 minuter till restaurangen där vi skulle äta nyårsmiddag. En fiskrestaurang precis vid Rodeo Drive! Åt en jättegod sushiförrätt tillsammans med Christina och till varmrätt så tog jag en helt fantastisk lax och gnocchi rätt, jag som inte ens gillar tillagad lax. Maten var en succé och efter att vi alla tryckt i oss till vi var dödsmätta tog vi oss en promenad runt Rodeo Drive innan vi hoppade i en Uber tillbaka till lägenheten igen. Vi var alla så trötta pga jetlag (fortfarande?) och sen skulle vi upp tidigt dagen efter för att åka till San Francisco så vi satte oss framför Sherlock och efter det gick vi och la oss alldeles precis när klockan slagit tolv i LA!
2014, resor | |
Upp