Tacos

Tacos!!!! 

På torsdagen jobbade jag innan jag åkte hem till Bromma för att äta middag med familjen och sen sova hemma hos mig med Jesper. Vi var båda väldigt trötta för dagen efter vaknade vi inte förrän vid två på eftermiddagen! Jag hade planerat in ett skypesamtal med Hannah och Fred vid två så jag var snabbt tvungen att hoppa ur sängen, slänga på mig lite kläder och sen sätta mig framför datorn. Vi pratade i en och en halv timme om deras liv i Thailand, min resa till Asien och allt som hänt sen vi pratade senast. Efter att vi pratat så började på Jesper och jag bli hungriga, så vi diskade upp mitt kök och började sen laga tacos. Det blev så sjukt gott, älskar mitt nya tacorecept på svarta bönor, tomat, rödlök, vitlök, kryddor, s/p, osv. Efteratt vi ätit upp la vi oss och tittade på serier tills Jesper var tvungen att åka hem. 
2015, min vardag | |
Upp