Mellandagar

Den 25 december vaknade jag i Bromma men efter lunch gjord på rester åkte jag in till stan där Jesper och jag skulle ha lilla julafton! Vi lagade jättegod middag och satte oss sen i soffan för att mysa och öppna presenter. Jag fick en teaterdate med middag och biljetter till en teater som vi ska se på vår årsdag samt ett kit där man kan odla sina egna köttätande växter! Det var en jättemysig kväll som vi sen avslutade med att se klart på SHIELD. 

Den 26 december var jag tillbaka på jobbet där det var tomt på alla lagerhyllor och när jag jobbat var jag bara hemma.

Pappa och en skojfrisk Lotta! 

Här hade de kul mina systrar.

Tog smygselfies på mig, mormor och mamma.

Pappa och mamma, och en vilsen mormor, utanför Grand.

Försökte fota den stora granen på skeppsbrokajen men det gick inte så bra.

Den 27 december var jag helt ledig och utan planer (trodde jag), så jag passade på att ta det lugnt hemma och diska lite. Vid halv sex bestämde jag mig för att baka bröd och när det som bäst stod och jäste ringde mamma för att säga hallå var är du vi ska äta middag på Grand!! Då var klockan kvart över sex och middagen började sex, så jag fick hoppa i några anständiga kläder och slänga mig in i en taxi för att sen åka i rasande fart ner till Grand Hotell. Där åt vi jättegod mellandagsbuffé med ett dessertbord som hade fantastiskt goda grejer. Vi skrattade oss genom middagen och hade ca universums trevligaste/roligaste servitör. Efter middagen körde vi hem genom stan men inte utan att först kolla på den stora granen på Skeppsbron. 

2015, min vardag | |
Upp