sista dagen.

mök. jag orkar inte skriva menmen. idag har jag först bara degat hemma.. sett på youtube klipp och annat random. sen gick jag in till stan och hoppades på att springa in i ida och sofie. det gjorde jag och gud vad skönt det var med tjejsnack. meeh. sen så kom fred och han var en dum bajskorv så vi var tvungna att ignorera honom. sen så åkte jag och ida till sjukhuset på uppdrag och jag har ont i hela kroppen och blåmärken på armen och jag vet inte vad (mer om det kan ni fråga om någon annastans).  sen så kom vi hem till mig där det var stort halloween kalas och hela huset är dekorerat och alla var utklädda och det var mat överallt och jag var lycklig. nu har ida precis gått hem och jag ska äntligen börja göra läxor. hej jag gör allt i sista sekund. PUSS
| |
#1 - - Little Ida goes Little Britain:

du är snygg

#2 - - Josefine:

älskar bilden på dig!

Upp