Min fina pojkvän.

Ja.. För alla er där hemma som har missat så tänkte jag nu en gång för alla berätta att jag har gått och blivit med pojkvän. Inte vem som helst utan en väldigt fin pojkvän dessutom. Brandon heter han (som om ni inte redan gissat det för hundra år sedan) och han är otroligt bra och underbar och fantastisk och fin. Och jag ska försöka att inte konstant prata om honom.. Men dem senaste två veckorna har jag träffat honom åtminstone en gång per dag, förutom tisdag och lördag.. Då vi spenderade kvällen på Skype istället.. Jaja. Jag drog inte bara upp det här helt random för att klargöra alla frågetecken, utan också för att skryta lite med hur fin han är som lär sig svenska och flyttar till Sverige och bara gör mig så otroligt lycklig.. Läs detta: http://undisclosedpsychiatrist.tumblr.com/post/3531694282/1-the-person-you-like-and-why-you-like-them Och även detta http://knarkarna.tumblr.com/post/3533742842/ive-told-brandon-why-i-like-him-before-but-im
| |
#1 - - Josse:

graattis!

Upp