äntligen färdig

Har tillbringat hela den här helgen med att bygga möbler, har inte gått ut överhuvudtaget och har inte tänkt så mycket på det. Är i alla fall helt klar nu och har till och med plockat in Jespers saker i garderoben. Totalt har jag byggt en garderob (med skjutdörrar och fyra lådor), en byrå (med tre lådor), ett nattduksbord (med en låda), ett köksbord och en soffa. Är helt slut i ryggen och har början till skavsår på händerna, men det var så värt det för äntligen ser det trevligt ut här hemma - är så glad! Självklart har jag för mycket kläder så garderoben är sprängfull och jag vet inte vad jag ska göra av mina jackor, men det löser sig. Lovar att ta bilder och visa så snart som möjligt. Nu ska jag ta mig en välförtjänt paus, hörs!
2013, London | |
#1 - - Hannanza:

Vilken jäkla byggare bob du är. Fan va grymt!!!

Svar: haha, något att sätta på CVt tror du? ;)
Carolina Lundblad

Upp