ska vi dra på muggen?

Jesper åt en sommarsallad!

Och jag en chevresallad (älskar chèvre!!!)


Igår vaknade jag klockan halv nio av ett sms från min chef där det stog att tjejen jag vikarier för kommer jobba den här veckan och att jag därmed inte behöver komma in varken igår eller imorgon! Jättebra tyckte jag som knappt skulle få träffa Jesper den här veckan så jag smsade honom omedelbart för att bestämma att vi skulle hänga senare på dagen innan jag somnade om. Strax innan elva ringde mitt larm och efter en fiberrik frukost (surdegsknäcke med kaviar och ägg // avokado och salt) mötte jag upp Jesper och gick ut på stan. Vi promenerade till götgatsbacken där vi åt lunch på Muggen och sen kollade vi i lite olika affärer (Hellstone, Lush, Monki, Lagerhaus och några mysiga småaffärer i gamla stan) innan vi promenerade hem igen och såg på några avsnitt Scrubs. 

2014, min vardag | |
Upp