Grönan

Hot babe!!
 
Anna fick en skeptisk stalker.

Vi kände oss som barn!!

På tisdagen jobbade jag leverans och när jag var klar där åkte jag in till stan för att gå på grönan med Anna!!! Hon hade inte varit där på flera år och när jag var där senast var det ingen som ville åka något med mig så vi var båda sjukt taggade! Vi kom dit runt två och tillbringade hela dagen med att åka gamla klassiker som Popexpressen, Jetline och Flygande Mattan plus de nya bra grejerna som Insane och Twister. Vi sprang fram och tillbaka mellan olika attraktioner, åt fish and chips och blev tillsagda av personalen för att vi tog bilder medan vi åkte. Vi hade jättekul och körde tills vi var helt slut, kunde knappt gå när vi började röra oss därifrån. Men det var vi tvungna att göra för jag och Jesper skulle gå på bio och se Fantastic Four! Filmen har haft massor av problem på vägen; de har bytt producent, knappt gjort någon reklam för filmen och den har blivit omklippt typ 20 gånger. Därför var förväntningarna rätt låga och lätta att leva upp till! Så vi tyckte filmen var bra/okej och att det är synd att de inte jobbat hårdare för filmen. Efter filmen gick vi hem för att sova och det var den tisdagen!! 
2015, min vardag | |
Upp