Fest i högland

Andrea var snygg med jumboflaskan.

*klunk, klunk, klunk*

mmmmmmmm

Lämnade den tomma flaskan i en soptunna.

På lördagen var jag på jobbet, det var kaos för vi hade ingen personalen och det var sjukt mycket folk. Så jag var där från 7.30 till 17.00 och tog hand om i princip allt (ok kanske inte men det kändes som det)! Efter jobbet fick jag skynda hem för att hinna äta middag med Jesper och göra mig iordning för Dannes och Ellens fest hemma hos Ellen. Klädde mig skitsnyggt och åt god mat snabbt innan vi åkte till Höglandstorget. Där var alla kompisar samlade och det var supermysigt 😍! Vi satt och pratade i timmar om Håkan konserten i juni, vårens planer och massa bullshit innan vi alla var tvungna att dra för Ellen skulle åka hem till Christopher. Då åkte Jesper och jag hem till mig och somnade sött bredvid varandra. 
2015, min vardag | |
Upp