Lucka 22: En bild tagen med din webbkamera

I och med att jag visade upp min lägenhet i Lucka xx: En bild på en av dina favoritsaker tänkte jag att vi skulle byta Lucka 22: En bild på din lägenhet mot En bild tagen med din webbkamera, eftersom de bilderna oftast är väldigt roliga. 
 
Födelsedagsfestsförevigande. 
 
En dålig och en bra luggdag.
 
Man kan se bra ut även om man har en finne mitt i pannan. 
 
Prepp för halloweenutklädnad.
 
Dagens outfit i London.
 
Featherstones + jag.
PEPP!!
Post-work selfie!
 
Inför England selfie at 3am. 
 
TRÅKIGT ATT STÄDA SELFIES. 
 
Bjuder även på världens kanske sämsta bild på mig, tagen helt oförberett när jag satt och installerade min dator. Denna bild är med andra ord helt naturlig. This is the real me. Cute as a button. 
 
 

Det här inlägget skulle egentligen kommit upp den 22/12 men datorn, internet och blogg.se krånglade alla samtidigt, så det får komma upp nu istället. God jul på er alla fina. <3 
2015, julkalender | |
#1 - - Astrid:

Sista bilden <3<3<3

Upp