En utgång med Mary Poppins

På tisdagen efter en leverans på jobbet var jag förbi mamma på sjukhuset, hon har opererat sitt andra knä och var tvungen att ligga kvar på sjukhuset i tre nätter så jag passade på att komma förbi krya på dig presenter; en ny bok, en ny serie, mängder med smågodis och framförallt: mitt sällskap! Plötsligt klampar resten av familjen in på rummet helt oplanerat/oannonserat  - hur bra timeat?! Så vi sitter där alla gem och hänger med mamma innan hon blir för trött och vill ta en morfintablett så att hon kan sova.
 
 
Tog massa snygga selfies på toaletten.
 
De hade en dubbeltoalett!!!!
 
När jag tar den här bilden sitter jag med andra ord också på toa!!!
 
Coola kompisar <3
 
Kolla hur ljust det var trots att klockan var runt fyra<3 
 
Vet ej vad som händer här!!
 
Mary Poppins!
 
Titta hon flyger.
 
Fin båt.

Dagen efter åkte jag förbi polisen och fixade ett ID-kort innan jag åkte till jobbet. Efter ett stängningspass åkte jag sen tillbaka in till stan för att träffa Mikaela och öla! Vi träffades på Baras Backe och drack öl, pratade och skrattade fram till stängning. När de stängt borde vi kanske gått hem då jag skulle upp dagen efter för att äta frukost med Anki men istället promenerade vi ner till Kvarnen för att dricka några öl till där. De stängde inte förrän tre och innan det hann vi både dricka öl, ladda mobilerna och prata med främlingar. Det blev en jättetrevlig kväll och efter att de stängt Kvarnen så promenerade vi ner till Slussen för ett midnight snack innan vi i brist på bussar promenerade hem till mig genom stan. Vi hade väldigt kul på promenaden och jag tog typ 200 bilder bara på promenaden från Slussen till Hötorget. 
2015, min vardag | |
Upp