Rullbands sushi med trevliga överraskningar

Den andra juni hade jag en leverans på jobbet så jag var där innan sju för att slänga lådor upp och ner! Slutade samtidigt som Hanna var klar med sin sista tenta för skolåret så vi firade genom att äta unlimited rullbandssushi för 110kr. Kan va det bästa jag hört och förstår inte att jag missat det stället i kista (med andra ord - TIPS!!). En person som inte missat det stället var min pappa märkte jag när jag och Hanna blev placerade av servitrisen precis bredvid honom och en kollega. Best coincidence ever! Blev så paff och började skratta samt prata jättehögt på samma gång. Tyvärr var de tvungna att gå strax därefter medan jag och Hanna satt kvar och pratade om vad vi ska göra denna sommar, våra dåvarande förkylningar och ~livet~. 
 
 
Rullbandsmat asså, vilken lyx det känns som.
 
 
Senare den dagen mötte jag återigen upp med Anki för att planera London lite mer, vi gjorde ett schema och kollade noggrant upp när vi skulle ta pendeln ut till Arlanda, åt goda kakor och Anki fyllde i min "Mina Klasskompisar bok" som jag har och tvingar alla mina vänner att fylla i. Efter att vi fikat skyndade vi iväg åt olika håll, jag skulle nämligen sova hemma hos Jesper <3 
2015, min vardag | |
Upp