Hemtentan klar!

Vårat översvämmade bord på UrbanDeli.

Mina nya fina hörlurar (obs de är inte bara snygga utan även bra).

I torsdags träffade jag då Astrid från min kemikurs för att börja skriva på vår hemtenta i organisk kemi. Vi möttes upp på Urban Deli, slog ner oss i ett hörn bland alla barnvagnar och började kolla igenom frågorna. Vi satt från 11.00 till 16.00 smaskandes på frukost och sen godis för att skriva klart tentan - och vet ni? Vi blev klara! Har haft sån ångest över hur jag skulle hinna klart med tentan då jag jobbar alla dagar fram tills den ska in förutom just i torsdags så det var himla skönt att få klart den och en rejäl tyngd lyftes från bröstet. Vid fyra sa vi hejdå, Astrid åkte förbi skolan och lämnade in våra tentor (tack 🙏) medan jag satt kvar och kollade på klänningar samt planerade födelsedagsfest med Ellen&Elin. När datorns batteri började sina bestämde jag mig för att det var dags att gå därifrån, så jag tog tunnelbanan till fridhemsplan för att gå in på Hi-Fi klubben där och köpa ett par hörlurar (de fanns inte på Hi-Fi vid mig). Mina Beats gick nämligen sönder för ett tag sen och har väl aldrig riktigt gillat deras utseende så den här gången la jag pengarna på ett par danska hörlurar som Ida rekomenderat för mig! Är jättenöjd och de är framförallt jättesnygga!!! När jag 2000kr fattigare gick därifrån åkte jag hem för att tvätta, byta lakan och beställa klänningar, presenter samt en del småsaker till festen. 
2015, min vardag | |
Upp