En sista utgång

Tillbringade större delen av min sista helg med Jesper, på fredagen var vi hemma hos mig och lagade middag innan vi drog till Söder och såg The Good Dinosaur på bio. Det var en så sjukt fin film!! Animationen var så välgjord, handlingen fick en att känna ~alla känslor~ och filmmusiken var jättevacker. Rekomenderar den varmt ÄVEN OM MAN INTE ÄR BARN. 
 
 
På lördagen sen tog vi det lugnt, vi städade och sopsortetade lite innan Ellen, Andrea och Mikaela kom över på tacomiddag. Vi skulle äta tacos och dricka upp min alkohol innan jag skulle åka. Maten blev jättegod (svårt att misslyckas med tacos) och detsamma gällde för rom och colan (vilket jag druckit ännu bättre här). Så småningom var Jesper tvungen att gå för att ta sig till en klassfest och strax därefter kom Andreas kompis Sophie hem till mig med en flaska bubbel (bara så ni vet, har ni med er en flaska bubbel är ni alltid välkomna hem till mig <3) och efter henne kom Christopher. När vi tömt min lägenhet på alkohol bestämde vi oss för att dra ut, trots att klockan redan var över ett, så vi åkte till Laika i Hornstull och var där en timme ungefär innan vi hoppade på 94an för att åka hem. På vägen tappade vi bort Mikaela så jag hoppade av i Rålis för att leta efter henne. Två aspackade tjejer virrade runt i Rålis i minusgrader i en timme vid halv fyra på morgonen, skitsmart, verkligen. Runt fyra hittade vi varandra (tackar Steve Jobs för att våra mobilbatterier inte dog och att vi lyckades hålla kontakten trots minusgrader) och kunde hoppa på tunnelbanan hem. 
2016, min vardag | |
Upp