Fullmoon party

 
Alex försökte få den perfekta instagrambilden..
 

Dagen efter började saker långsamt komma tillbaka till det normala, vi gick upp och åt frukost på vårt standard wifihak. Där hängde också våra kompisar så vi planerade dagen tillsammans med de innan vi gick hem igen för att duscha och göra oss iordning. Matto stannade kvar på hostelet medan jag gav mig ut på äventyr med våra vänner som bodde på andra sidan. Vi tog oss ut på upptäcksfärd runt ön, det var fortfarande stormigt och därför väldigt blåsigt men vi lyckades promenera runt merparten av ön på två timmar innan vi gav upp för att göra diverse olika saker. Jag gick för att käka lunch med Matto på El Bosque (vår favoritrestaurang) och efter att vi ätit gick vi tillbaka till vårt wifihak igen. 
 
 
David, Jan och Matto! 
 
Där planerade vi kvällen med våra kompisar och vid nio på
kvällen tog vi oss upp till ett hostel som heter Lighthouse för att gå på Fullmoon party! Vi drack billiga drinkar, fick färg målade i våra ansikten, dansade med Jersey Shore amerikaner och pratade med alla våra gringokompisar vi åkt ut till ön med. Vid ett stängde baren ner och vi skyndade hem så att jag skulle orka gå upp tidigt dagen efter för att starta min dykarutbildning.
2016, resor | |
Upp