mer jul


Julfint hemma i Bromma

Så igår var en dag med mycket fix, vi åkte till stan jag och mamma för att byta julklappar som blivit fel och kolla lite på nyårskläder - har fixat min outfit till 90%! Efter all shopping tog vi lunch på NKs café i entrén där jag åt världens godaste chèvre chaud, dog godhetsdöden ett par gånger. Sen mötte vi upp Mikalea och fick skjuts av Lottis till en av tre tiger butiker i Stockholm (Liljeholmen, Skärholmen och Sollentuna) för att köpa pynt inför nyår. Sen åt vi god middag hemma innan jag mötte Jesper i lägenheten och såg på vänner och åt ostbågar.. 

Idag har jag vaknat omänskligt tidigt (10.00) och varit förbi banken, affären och systemet.. Nu ska jag duscha och sen möta upp Mikaela för att köpa de sista grejerna inför nyår och så. Hörs!
2014, resor | |
Upp