Heja mormor, F! och MP!

En fin bild på Jesper och mormor.
 
En mindre fin och suddig bild på radarparet.
 
En helt hundraprocent ogenerad selfie.
 
Ytterligare ogenerade selfies.
 
Mormor och Jesper på uteserveringen ikväll.
 
Hallå igen, sitter och ser på Europavalet och suckar högt över resultatet (SD har nästan 10% liksom!!!!!!, gläds dock åt att F! har lyckats få till 5,3% och MP hela 15,3% - hur bra som helst!!) så tänkte att när jag ändå sitter här med datorn i knät kan jag ju passa på att skriva ett inlägg om vad som hänt sen sist. För tillfället är mormor på besök här i London och det är jättekul, igår landade hon och på kvällen så åt vi middag i närheten av hennes hotell och idag efter jobbet så kom hon hit till Kingston för att ta en titt på vår lägenhet och sen åt vi middag tillsammans. Förövrigt började min semester idag så är ledig från och med nu till och med tisdag om en vecka (den tredje) samt att om prick en månad så åker jag och Jesper hem - helt sjukt. Men nu ska jag ta och sova för är helt slut efter att ha jobbat trots förkylning och vill ju faktiskt bli frisk någon gång. Vi hörs!
2014 | |
#1 - - Amanda:

VI MÅSTE SES NÄR DU ÄR HEMMA CARRO

Svar: haha, sjävlklart ;) kommer känna mig superpoppis för alla vill träffa mig när jag kommer hem :D
Carolina Lundblad

Upp