En lugn helg

Var julig och snygg, det var julgranen jag pyntade på jobbet också.
 
Pyntad julgran <3
 
Jobbade första helgen i januari, men as per usual försökte jag hitta på kul saker med mina kompisar. På lördagen träffade jag Elin för julfika där vi pyntade min lägenhet (främst min fiolfikus) och mös. Sen bytte Elin av med Jesper och vi utförde ärenden som sopsorterade, handlade och lagade mat innan vi belönade oss med att se på Star Wars. 
 
På söndagen efter jobbet åkte jag ut till Bromma för att fira mormors födelsedag. Vi åt stor middag med cheesecake efterrätt och mormor fick ett skitfint skohorn i mässing från mig. När vi ätit upp sen bakade vi lussebullar som jag sen tog med mig hem till Ellen när jag skulle hänga med henne, Elin, Mikaela och Christopher! En sjukt lugn och mysig helg med kompisar och familjen. 
2015, min vardag | |
Upp