Grattis Sandra 21 år!!!

Den 28 november var det lördag och jag var ledig, jag hade planerat att gå upp tidigt för att hinna tvätta och handla julklappar på MoS (Mall of Scandinavia) men låg vaken alldeles för länge kvällen innan och såg på serier så jag kom inte upp förrän alldeles för sent. Istället åkte jag direkt till mos där det visade sig att min familj redan var, så vi bestämde oss för att äta lunch tillsammans på O'Learys. Efter att vi ätit var Lotta tvungnen att ta bilen tillbaka till Bromma så resten av oss tog en shoppingtur och jag försökte lyckas med mina tre mål för dagen. 1. hitta julklappar 2. hitta något att ha på mig senare samma kväll och sist men inte minst 3. hitta en present till Sandra eftersom att hon fyllt år och vi skulle fira henne. Jag klarade ett av de tre målen och hann precis hem och byta om innan jag var tvungen att slänga mig på tuben och åka till fruängen.
 
 

Fick sällskap på vägen av Anki och vi ställde oss sen i trapphuset för att förbereda Sandras present. Sen smög vi in och skrek Grattiiiis!! Sandra i sin tur bjöd på drinkar och snacks och så satt vi alla tjejer tillsammans och pratade samt kollade på roliga klipp. Det var supermysigt och drinkarna jättegoda; en mojitoinspirerad drink och sen en drink jag inte minns vad det var men obs väldigt god!!
 
knäppa Anki med två drinkar
 
Doing what I do best, dricker vin på alla platser.

Så småningom var det dags att röra sig mot stan, men eftersom vi inte druckit upp alla våra drinkar fick vi alla med oss två glas som färdkost! Vi blev lite sena så vi hann inte tunnelbanan (kan vara för att vi gjorde sånt som Anki i tunneln) vilket gjorde att vi hann avsluta våra drinkar, och i mitt fall hälla upp fler. Vi åkte till Gamla Stan där vi promenerade bort mot skeppsbron för att dricka drinkar på en hotellbar. 

Anki och jag på toaletten på hotellet - fierce

Sandra, Erika och Isabel

På hotellbaren beställde vi alla varsinn god (men dyr) drink som vi njöt av, så småningom blev vi mötta av Jesper och Acke vilket innebar ny bar! Men kvällen tog slut ganska snart därefter, jag tog med mig Jesper hem för att sova och var piggare än väntat dagen efter. 
2015, min vardag | |
Upp