Lucka 16: Den bild du har som bakgrundsbild på din telefon.

 
Har två olika bakgrundsbilder i mobilen, den första är låsskärmen. Den bilden tog jag på den botaniska trädgården i Göteborg när jag och Jesper var där i slutet på vår Göteborgsvistelse efter Way Out West och Liseberg. Tycker det är härligt med lite palmblad på skärmen såhär mitt i vintern. Den andra bilden, från hemskärmen på min mobil, är från i våras när Jesper och jag tog en promenad genom stan. Gillar bilden för den distraherar inte så farligt från apparna och jag älskar mina superstars (plus hur fräscha de var då jämför med nu haha). 
 
Bakgrundsbilden på min dator är en bild på artworket från Bon Ivers släpp av låten Holocene. Hittade den online någonstans och tycker den är så himla fin. Har nog haft den som bakgrund i uppemot ett år nu. Bon Iver <3 bästa bandet. 
2015, julkalender | |
Upp