Lucka 19: En bild på något födelsedagsfirande från i år

Jesper firades med frukost och presenter på sängen plus hamburgermiddag! 

Anton, Elin och Ellen firades med kombinerad födelsedagsfest på tema hattfest!

Hannah firades på GravityForce med studsmattor och strumpor med sockeplast!

Annas födelsedag firades i min lägenhet med förfest och sen utgång på KTHs nymble, och jag tog ingen bild på Anna.

Min födelsedag firades med frukost och presenter på sängen, hummerlunch, indisk middag och stor fest i min ära.

Sandras födelsedag firades med tjejkväll och drinkar.

Dannes födelsedag firades som en kombinerad julfest, födelsedagsfest, etc etc. Vi drack bubbel i sängen och mös.


Idag har vi firat Hanna med megabrunch som var sjukt god. Senare ikväll ska vi fira henne igen och sen ska jag hem till Erika för att fira henne. 

2015, julkalender | |
Upp