Lucka 4: En bild på dig som tonåring.

Den såkallade fjortisperioden inleddes.
Josse och jag när vi var ca 14 skulle jag tro // En klassisk outfit från när jag gick i högstadiet.
 
Avslutet på fjortistiden.
Kommer ihåg att jag kände mig fett snygg i den här bilden // En outfit från nian, långa linnne/tshirts över tights var the shit.
 
När jag var hipp ~estet~.
Och två bilder från ettan på gymnasiet när jag hade lugg och hängde en hel del framför photobooth kameran i köket. 
 
När jag bodde på Isle of Wight var jag väldigt blond och smalare än jag någonsin varit annars, var så jävla lycklig. Kanske var därför, det kan omöjligt ha varit det faktum att vi åt McDonalds varannan dag och att jag aldrig fick mer än fem minuter promenad som motion. 
 
När jag kom hem sen och började ny klass i tvåan så bodde jag i princip i mina discopants och hade de här två bilderna som profilbilder vid två olika tillfällen.
 
Och trean inledde jag med att skrapa upp hela näsan vilket innebar att jag fick se ut såhär i skolan ett ganska bra tag // Från sista dagen i trean, när jag tog studenten och var klädd i en vit klänning och kände mig assnygg. 
 
 
2015, julkalender | |
Upp