Sista november


Sista november väcktes jag av att mamma ringde och frågade om jag ville äta lunch med henne och mormor. Klädde på mig och sprang sen ner till Urban Deli för en god men snabb lunch! Jag beställde ett av deras (alla väldigt attraktiva) vegetariska alternativ med friterad halloumi, gnocci, spenatsallad och sås. Efter lunchen mötte jag upp Elin för att gå på stan och kolla på julklappar/lämna tillbaka grejer. Vi fikade och kollade på julskyltningen vid NK. 


Senare samma dag mötte jag upp Jesper för att äta middag på Ikki sushi i Kungshallen. Jag beställde in 10 rullar och fick de serverade på ett stort avancerat fat. Efter maten gick vi ner till stureplan och biograf Park för att se The Night Before med hans mamma och hennes kompis. Det var en rolig, mysig julfilm och skulle rekomendera den om man är sugen på en kändistät film med bra skådisar och en story som kräver väldigt lite tankekraft. Efter filmen gick jag hem och la mig för dagen efter jobbade jag klockan 7.30! 
2015, min vardag | |
Upp