Två och en halv kompisdater

breakfast burrrrrrito
 
Hanna och massa god mat
 
vi glömde båda att instagramma (vem är jag ens?) men la upp varsinn på snapchat
 
På fredagen vaknade Jesper och jag tidigt trots att vi var lediga för att göra det viktigaste på länge, köpa de nysläppta (skitbilliga) Way Out West biljetterna! De har en pristrappa i år så ju tidigare du köper de desto billigare blir det. När vi fått våra biljetter hoppade jag i kläderna och åkte direkt till medborgarplatsen för att träffa Hanna på Greasy Spoon och äta frukost. Vi har ju vid det här laget provat nästan allt på menyn så vi bestämde oss för att prova veckans special, Breakfast Burrito 🌯🌯🌯🌯🌯! Den var sååååå god, och så fin att titta på (fota) synd bara att ni inte kan gå dit och prova för den fanns bara den veckan - men rekomenderar att prova deras specialare, de byter varje vecka och oftast ser det sjuuuukt gott ut. Förutom att äta Breakfast Burritos så planerade vi Hannas födelsedagsfirande (som ni vet skedde nu i helgen) och brunch. 
 
Efter frukosten med Hanna åkte jag hem, plockade upp en påse och vände för att möta Cissi och gå på stan en stund. Hon hade precis kommit hem från Singapore efter fyra månader så det var jättekul att träffa henne och bara hänga på stan. Vi kollade lite på julklappar men främst lämnade jag tillbaka massor av saker som jag ångrat mig med. Efter vårat äventyr på stan stannade vi till på Espresso House under NK för att fika och så småningom kom även Lisa dit. Vi satt och pratade i en timme, främst om skola och hur Cissi haft det i Asien, innan vi var tvungna att ta oss ut i kylan för att Cissi och Lisa skulle få skjuts hem till Bromma av Cissis mamma. När de åkt iväg promenerade jag hem, lagade middag och städade resten av kvällen. 
 
2015, min vardag | |
Upp