EAT

 
 
Min syster ringde under middagen och undrade varför inte mamma var hemma och gjorde tacos som hon lovat.
 
 
Toaletterna i MOOD är så himla crazy.
 
Min onsdag såg likadan ut som min måndag, men min torsdag var rolig! Var i skolan som jag är nuförtiden måndag-torsdag, sen mötte jag upp Ellen för lite mys innan mamma och jag möttes för att äta middag på EAT. Hon smsade tidigare på dagen och undrade om jag ville äta middag med henne på Bouqerian, där var det dock fullt så vi sökte oss längre in i MOOD-gallerian till EAT där det fanns lediga bord. En asiatisk restaurang som serverade riktigt god mat och riktigt stora öl. Vi pratade om jobb, familjen och en del om förhållanden - en väldigt mysig middag som passade bra nu när jag inte haft någon tid att åka ut till Bromma pga för mycket jobb och plugg.
2015, min vardag | |
Upp