Greasy Spoon

Två fina kompisar i väntan på frukost!
 
"sluta ta bilder nu Carro"..
 
M A T 
 
Måste förevigas på Snapchat
 
Qtest!
 
Söndagen den femte jobbade jag och efter det träffade jag Jesper för att äta middag med min familj i Bromma, det tog jag inga bilder på men maten var god och vi pratade långt inpå kvällen om politik! 
 
Dagen efter mötte jag upp Lisa och Cissi för att äta frukost någonstans, vi diskuterade fram och tillbaka om var vi skulle äta frukost men bestämde oss slutligen för att gå till Greasy Spoon. Är ju där var och varannan dag för jag älskar deras mat (och mat generellt sätt!!), de har börjat följa mig på instagram och i skrivande stund sitter jag här igen! Vi åt god mat, pratade och skrattade en massa innan jag var tvungen att åka till jobbet och jobba stängning.
2015, min vardag | |
Upp