Sushi och släktmiddag

Älskar Sushi, Edamame, Sjögrässallad och Miso.
 
Den 30 maj var det lördag och jag jobbade! Direkt efter att jag slutat hade jag och Anki en halvtimmes lucka innan hon började jobba så vi skyndade oss till Yama Sushi i kista för att äta lunch och planera våran (då) kommande resa till London. Yama Sushi gör seriöst en av de bästa sushisarna i Stockholm plus att det är lika lugnt och harmoniskt som ett spa inne hos de så det blir ett skönt avbrott från stressen och skriken inne i gallerian! 
 
 
 
Gosigaste ungen. 
 
Efter våran snabba lunch hoppade jag på tunnelbanan för att åka hem, ta en haltvimmes vila och sen åka vidare ut till fruängen för att gå på släktmiddag med Jespers familj. Alla i hans släkt (kusiner och syskon) är äldre än honom så vi blir alltid minstingarna när vi umgås med de, de är alla gifta/ har nykläckta bebisar så det känns alltid lite konstigt att sitta där när de är mitt i sina liv medans vi knappt vet vad vi ska göra av våra. Fick i alla fall ladda upp med massa Pennygos <3
2015, min vardag | |
Upp