All work and no play

 
 
Måndag, tisdag, onsdag och torsdag förra veckan var jag på jobbet igen. På måndagen och tisdagen jobbade jag till halv tio och efter jobbet gick jag mest bara hem och såg på Grey's Anatomy (RIP McDreamy </3). Låg vaken till fyea på morgonen och klickade nästa, nästa så fort ett avsnitt tog slut. Kunde inte sluta titta/gråta.
 
 
 
På onsdagen var det inte bara två år sen jag började jobba på TIGER/TGR utan det var också personalmöte på jobbet jag var där kl. 9.00 och hängde med alla kollegor (utom Anki) vilket är ovanligt för vi är som mest sju personer där på en dag. Men det var jättetrevligt att träffa alla på en gång, har så fina kollegor och de gör att det är så kul att jobba. Vi höll på till halv tolv och sen hängde jag kvar på jobbet för att fixa en del med mina avdelningar innan jag åkte hem till mig, vilade fem minuter och sen mötte upp Danne. Vi hade inte träffats på ett tag och gullig som han är så var han okej med att hänga på medan jag sprang runt och utförde ärenden, kanske inte det roligaste hänget men det blir så mycket roligare att springa på stan om man har sällskap. Vi sopsorterade, köpte dekorationer till min fest, köpte amerikanskt godis och handlade. När vi var inne på Coop sprang vi dessutom in i Kornelia som sen gjorde sällskap med oss en bit på vägen till Ballongverkstan. Efter ett tag var han tvungen att möta upp en annan kompis så jag smsade Jesper och så möttes vi upp och gjorde sällskap hem till mig. Vi köpte thaimat och såg på första Star Wars filmen inför premiären av den nya som kommer i december.  
 
 
 
Torsdagen sen så jobbade jag leverans, slutade halv ett och åkte hem där Jesper precis hade vaknat. Vi pussades lite och sen åkte han iväg för att lämna tillbaka en bok på biblioteket i Fruängen och gå på E-types vikingarestaurang med sina insparkskompisar, så jag la mig tillrätta framför Bones och väntade på att han skulle komma tillbaka. 
2015, min vardag | |
Upp