En jobbhelg

Har ca 7000 bilder att gå igenom från helgen så väntar lite med att uppdatera om det och hoppar istället tillbaka till förra helgen! 

Superpizza!

Jobbade den helgen och på lördagen efter jobbet drog jag med mig Anki igenom Kista Galleria för att köpa dekorationer och godis till min födelsedagsfest. Vi stod och plockade ur allt rosa godis från det andra tills jag hade en jättestor godispåse med bara rosa godis! Efter det åkte jag hem för att möta Jesper och så gick vi och handlade ingredienser till egen pizza. Jag lagade en dubbelpizza där ena halvan var med kronärtskockskräm, spenat, pistaschnötter, kronärtskockshjärtan och parmesan medan den andra var med ricottaost, vitlök, spenat, avokado och mozarella. Det blev en skitgod pizza som jag åt bredvid Jesper framför New Girl. 

Hängde med min bästa babe.

På söndagen efter jobbet sen så åkte jag hem en snabbis och preppade inför min fest innan jag åkte hem till Bromma för att äta middag med familjen och gosa med min hund. Mamma och jag är fortfarande fast inställda på att köpa en Boston Terrier vi måste bara övertyga resten av familjen. 
2015, min vardag | |
Upp