Fika och promenad

Ljuset låg så fint över Torsgatan.

En sjukt god macka :)

Mysis Elin som äntligen är hemma.

På söndagen skulle Jesper upp och jobba vis nio medan jag skulle möta upp Elin men inte förrän senare på eftermiddagen. Så på morgonen tog jag det lugnt; diskade och bloggade samt kollade på serier! Så småningom var det dags att åka till Sankt Eriksplan och möta Elin! Vi skulle fika på Kaffeverket, ett supermysigt café med fin inredning och god mat. Jag beställde en toast pga hade inte ätit något tidigare den dagen och till det tog jag en juice med äpple, mynta och ingefära. Vi satt och pratade om hur det ska bli med min Asienresa, vad Elin ska göra i USA och även lite om kärlek <3 Efter att vi suttit där ett tag började jag längta efter frisk luft så vi tog oss ut på stan för att börja gå mot Fridhemsplan och senare Thorildsplan. När vi hade kommit dit sa vi hejdå och Elin åkte hem till sin familj medan jag åkte hem till mig och lagade egen pad thai till middag (GOTT). 
2015, min vardag | |
Upp